Regulamin

Do dnia 31 marca trwa przerwa techniczna.

Zamówienia mogą być realizowane z opóźnieniem.

Za utrudnienia przepraszamy.

Regulamin dotyczy także zakupów przez wiadomość prywatna na firmowym profilu na portalu Facebook.

1. Sklep internetowy Versus, działający pod adresem www.versus-shop.pl, którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Versus, z siedzibą pod adresem ul. Przyjaźni 4h/7b, 53-030 Wrocław. Nr wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, NIP: 9241843710.

 

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia realizujemy w dni robocze. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową.

 

3. Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego: 93109023980000000130022431 lub płacąc przy odbiorze paczki.

 

4. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane - informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.

 

5. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem/zmianą statusu z informacją o jego przyjęciu.

 

6. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu/zmiany statusu, prosimy o kontakt mailowy versus.dw@gmail.com.

 

7. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania przyjęcia realizacji zamówienia z powodu przyczyn niezależnych.
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

 

8. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

 

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta. W przypadku zamówienia za kwotę wyższą niż 399 zł koszty przesyłki pokrywa Sprzedający.

 

10. Wysyłka dokonywana jest za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

 

11. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 3-7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie, zazwyczaj jednak towar zostaje wysłany w ciągu 4 dni roboczych po dokonaniu zamówienia. ZAMÓWIENIA SKŁADANE W TERMINIE 1.03.2017 - 23.03.2017 BĘDĄ REALIZOWANE Z OPÓŹNIENIEM.

Zastrzegamy sobie prawo do opóźnień w dostawie spowodowanych przyczynami niezależnymi.

 

12. Na przelew czekamy 5 dni, po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

 

13. Zgodnie z ustawą z dnia 30go maja 2014 możliwy jest zwrot do 14 dni (w tym dni świąteczne) od daty otrzymania zakupionego towaru.

ABY DOKONAĆ ZWROTU NALEŻY:

  1. Wejść w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta
  2. Wejść w "Szczegóły" - obok zwracanego przedmiotu.
  3. Zaznaczyć zamówienie, którego dotyczy zwrot.
  4. Zaznaczyć produkt(y), który chce zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
  5. (Opcjonalnie) Wyjaśnić powód zwrotu, aby obsługa sklepu mogła lepiej zrozumieć, dlaczego klient chce to zrobić.

Towar nie może nosić absolutnie żadnych śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie oryginalnie przymocowane metki (jeśli takie posiada).

Zwrotu należy dokonać na adres: VERSUS Agnieszka Pukal, ul. Przyjaźni 4h/7b, 53-030 Wrocław.

Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy możliwości zwrotu modelu zmodyfikowanego na życzenie klienta lub modelu spoza naszej oferty.

Informujemy, iż przesyłek za pobraniem nie odbieramy ze względu na brak możliwości sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń zwracanego towaru.

 Do przesyłki prosimy dołączyć wypełnione oświadczenie zwrotu towaru oraz dowód sprzedaży.

 

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu Towaru, Usługodawca w ciągu 14 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki, o której mowa powyżej, zwróci stosowną kwotę Klientowi obejmującą cenę Towaru.

 

14. W przypadku reklamacji prosimy o odesłanie wadliwego towaru na adres korespondencyjny firmy. 

Nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do reklamowanej przesyłki proszę dołączyć oświadczenie o reklamacji wraz z opisem przyczyny zwrotu. Usługodawca reklamację rozpatruje w ciągu 14 dni. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Klient otrzyma nowy towar lub jeżeli natomiast nie będzie to możliwe z uwagi na brak jednakowego jak reklamowany towar, zwrócone zostaną pieniądze w kwocie za jaki został zakupiony reklamowany towar.

 

15. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym oraz do wysyłania materiałów reklamowych.

 

16. Dokonanie rejestracji konta w sklepie internetowym www.versus-shop.pl jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji reklamowych i handlowych drogą mailową na adres podany w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik zachowuje prawo do rezygnacji z otrzymywania tego typu informacji.

 

17. Korzystanie ze strony internetowej www.versus-shop.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności.

 

18. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).